Tjaba tjena hallå

Hej igen. Dags för en liten uppdatering kanske. Jag har kirrat lägenhet! Förvisso inte förrän i december och framåt, men en schysst sådan. En stor 1a, 44 kvadrat, överkomligt pris, fin och ljus med badkar och balkong, 15-20 min raka vägen till jobbet och 20-25 till Slussen. Nära affärer + gym. Jag är nöjd. Vill bara flytta in nu! Andrahand såklart alltså, en bostadsrätt vars ägare ska flytta nämre stan. Nu är då frågan om jag ska stå ut hemma och lägga undan 15.000 kr drygt och köpa soffa, säng och tv sen när det är dags eller om jag ska försöka hitta något i stan under de 2,5 månader som är kvar. På något sätt känns det nästan värt att stå ut att pendla för att kunna slippa ta allt på avbetalning sen. Jag gillar ju inte riktigt sånt, det känns bara dumt. Man kanske kan stå ut va?

I övrigt händer det inget utöver det vanliga. Lunkar på mellan 8-17 på jobbet, drar och tränar och pendlar mig sedan hemåt. Landade framför Idol idag och blev, precis som juryn och alla andra (vad jag förstått av kommentarerna) helt hänförd av den där Anna. Jävlar i mig vad bra hon var! Jag köper inte skivor, men släpper hon kanske jag köper. Nu hoppas vi bara att det fortsätter vara sådär bra. Hur som helst, dagarna bara flyter förbi, man vet knappt var tiden tar vägen. Läskigt att tänka att det snart kommer ha passerat typ ett till år utan att jag hunnit blinka. Men så är väl livet. Fort över. Usch, så deppigt det lät.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förlåt, men jag har utmanat dig. Du kan ju alltid se det som att du får ett gratis inlägg.

2008-09-18 @ 20:23:32
URL: http://hannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0