Statistiken dalar

Har typ noll besökare nu förtiden. Inte så konstigt faktiskt. Jag lever dock, fast är bakis. Var ute med Krister och hans polare igår och det slutade med Kellys och Snapps och en rejäl fylla. Mycket roligt dock. Sitter och trycker i mig någon form av onyttig pirog och förundras över hur lätt man kan göra av med pengar. Jag ska ju lägga undan massor, det här håller inte. Nästa månad ska det fan läggas undan en jädra massa. Och inte shoppas så mycket. Fyra par skor på en månad känns lite - vad ska man säga - överflödigt. Snart blir jag ju som Anki. Men jag behövde iofs shoppa loss efter så många år som fattig student. Det är inte mer än rätt. Nu ska jag sakna min lilla Krister som åkt till Norge för att jobba. Och planera hur jag ska spendera veckan. Antar att det - chockerande nog - blir jobb och träning som gäller. Men vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0