Fy för sjukdom

Igår drog sjukdomens våg över mig. Idag har den typ dränkt mig. Insåg igår att mitt snack om "jag stannar bara hemma om jag verkligen är riktigt sjuk" skulle bli verklighet. Hemma från jobbet idag. Ligger i pyjamas och käkar halstabletter, dricker té och kollar på värdelösa tv-program. Saknar Krister och önskar han var här och kunde pyssla om mig. Och tycker synd om mig själv i omgångar. Hatar att vara sjuk. Speciellt när jag nyss köpt nytt gymkort och är pepp på att testa nya gymmet. Men det enda man kan göra är ju faktiskt att "gilla läget". Funderar på att vräka i mig en hel jädra vitlök bara för att. Men det är i och för sig inte så hemskt att vara sjuk om det inte hade varit för att jag blir så oerhört rastlös.

Nej, nu blir det Desperate Housewife's och juice. Suck.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Krya på dig!

2008-09-04 @ 16:32:02
URL: http://misshiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0