Alltså jag vet inte

Det där bloggandet går inte något vidare för mig. Känns som om inspirationen att blogga om mitt liv är typ död. Mest för att det egentligen inte händer så mycket. Dagarna går läskigt snabbt när man arbetar. Helt plötsligt är det helg och helt plötsligt är det måndag. Och sådär rullar det på. Vi är nu inne i september månad och jag väntar på att alla andra som söker bostad ska ha hittat något så jag kan scoopa åt mig dom bra. Jag är kräsen och det har jag väl ändå rätt att vara efter att ha avverkat cirka 6-7 lägenheter på bara några år. Jag drömmer alltid om den där dagen då jag står där med min egen bostadsrätt, MIN MIN MIN lägenhet som jag har köpt och som jag kan göra vad fan jag vill med. Jag drömmer fortfarande om att köpa min fina soffa och sänggavel och säng som jag spanat på och efter att pryda väggarna med egna bilder monterade på 10mm kapaskiva från jobbet. Men så vaknar jag upp och inser att jag antagligen kommer få hatta runt mellan andrahandskontrakt ett alldeles för bra tag framöver och då blir jag matt. Alldeles matt. Men så är livet och det är fan inte mycket man kan göra åt saken..

Förresten har jag klippt mig. Är numera ganska "korthårig" (till axlarna) och det känns skönt. Det där vidrigt slitna håret, det före detta svarta är numera history och nu kan jag börja om. Hårinpackning HERE I COME!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hårinpackning! Jag jublar. Bra bra. Bostaden kommer, du har ju ändå ena halvan av livet, alltså jobbet. Det måste vara svinskönt i alla fall. Så en sak i taget. Kram!

2008-09-01 @ 21:21:29
URL: http://hannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0