Äventyr i Uppsala

Puh. Nacken värker. Nackspärr kanske det heter. Ryggen och armarna bultar av träningsvärk. Och knäet gör ont. Jag är bitter. Sjukt stressig dag på jobbet och jag ville bara gå där ifrån, lämna allt. Min pojkvän tycker kanske jag gnäller på msn nu. Jag bara klagar på allt. Och tycker synd om mig själv. Men det är väl det som kallas höst, antar jag. Jag skulle kanske behöva knapra en hel vitaminburk. Hur som helst, helgen bjöd på äventyr. Vi besökte min pojkväns föräldrar som bjöd på god middag och vi gav oss ensamma ut i Uppsala för att undersöka nattlivet. Det var väl inte så mycket att hänga i granen kanske, men vi hade kul och jag blev full och rolig (läs: jobbig). Höhö.

Jag fick även testa på att köra fyrhjuling. Vi gav oss ut på en liten utflykt med kaffetermos och chokladrån och jag kände mig verkligen levande igen. Landet är jävligt bra måste jag medge. Fuck Götgatan och storstadsliv, ge mig landet. Börjar jag bli knäpp på riktigt?

Jag återkommer med filmer från mitt fyrhjulingsäventyr senare. Té och säng lockar nu...

Kommentarer
Postat av: vargakvinnan

jag hoppas det känns bättre snart då! hösten är faktiskt härlig, då kan man kura..tillsammans. :-)

2008-10-13 @ 21:12:52
URL: http://www.metrobloggen.se/vargakvinnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0