Hej dagbok

Min dagbok/blogg behöver förnyas. Jag behöver en ny design och jag behöver lite kreativitet. Hemkommen från jobbet och träning. Träningen går inte alls som tidigare, jag är inte lika motiverad längre. Det är väl inte så konstigt, I suppose, förut hade jag inte 1,5 timmes resa hem efteråt. Det sliter. I övrigt är jag nästintill på bristningsgränsen av förväntan inför flytten som sker kring den första december. Soffa inköpt, övriga möbler inplanerade, små inredningssaker köpta och det är mindre än två veckor kvar. Min pojkvän längtar tills jag flyttar så han slipper höra mitt eviga tjat. Och för att "du ska bli glad, gumman", som han så fint säger. Han är bra han, den där. Han som bara kom in i mitt liv och vände upp och ner på det. På det bra sättet. Kan nog vara svårt att toppa att vakna upp på morgonen, känna hans värme mot min rygg och känna honom pussa mig på nacken...

I övrigt var det fotomässan i helgen och jag jobbade lite. Det var relativt trevligt. Mycket gamla bekanta och framför allt var det kul att träffa Anki och Emma igen. Det är svårt att slå oss i snacka-skit-om-allt-och-ingenting.

Nej, nu återstår inredningstv och té.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0