Världens bästa pojkvän

Jag har haft en helt sjuk bra helg. Min pojkvän hade planerat en resa till Åre där det väntade forsränning, SPA med massage och bad och bastubadande och middag och öl och drinkar. Allt detta hade jag ingen aning om när jag satte mig i bilen i fredags. Det blev en smärre överraskning vill jag lova. Forsränning var stört kul. Vädret var perfekt, guiden var sjukt rolig och alla var så glada. Man åt renkött, badade, paddlade och vad allmänt glad. Jag har haft en helt underbar helg och fått mig världens överraskning. Problemet är att nu ligger ribban högt inför hans födelsedag. Vad ska jag planera? Hm, dags att börja redan nu...















Foto: Sebastian Karpowicz.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0