Ja, inte mycket nytt att rapportera

Tredje arbetsveckan är avklarad och hittills känns det jättekul. Skönt gäng måste jag erkänna. I övrigt händer inte mycket alls, jag letar frenetiskt efter en lägenhet i Sthlm och hatar verkligen att pendla. Slösar tre timmar varje dag bara på att ta mig till och från jobbet. Känns som om jag skulle kunna ha betydligt roligare tre timmar. Men att hitta en 1a i andrahand i Stockholm som inte kostar hur mycket som helst verkar vara näst intill omöjligt. Men jag ger inte upp, det ska gå! Ikväll ska vi ut i Sthlm, jag och ett gäng och det blir nog grymt. Jag är laddad till tusen!


Kommentarer
Postat av: kim

låter härligt. Hoppas du får en dunder kväll :)

2008-08-23 @ 12:35:27
URL: http://kimmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0